Nyårsafton

Nyårsafton idag, känns ju bra!
Snart börjar ett nytt år med många nya möjligheter. Mycket kommer att hända 2009 men mycket har även hänt 2008.
Många, många helt otroliga minnen med både vänner, familj & släkt. Inget år som jag kommer glömma i alla fall.

Denna kväll ska i alla fall firas med mina två underbara vänner. Dom vänner som står mig närmst om hjärtat. Johanna och Johanna. Ni är underbara! Det kommer bli en mycket rolig kväll hoppas jag! :-)

Tänkte bara skriva hur sjukt det egentligen är, jag och Johanna har varit vänner i snart 11 år nu och vi har aldrig varit ovänner en endaste gång! Som man brukar säga, "vi är som två pusselbitar." Det är faktiskt helt sant. Aldrig skulle jag kunna ha en bättre vän. En vän som alltid ställer upp till 100% och som jag oavsett vad alltid kan lita på. Som vi alltid brukar säga, det känns inte som du är min vän, det känns mer som att du är min andra halva. Precis som vi vore samma person fast vi vandrar runt i två olika själar. Vi är så lika på något sätt. Helt olika på utsidan men så fruktansvärt lika på insidan. Det är som om du alltid finns där med mig. Ingen i hela världen kommer någonsin kunna ta din plats.
Ibland kan jag sitta och gråta för jag tänker på vilken tur jag egentligen haft. Tänk att just vi två har hittat varandra, två personer som är så ofantligt lika. Det är som om vi vore skapta för varandra. Jag kan aldrig föreställa mig att leva ett liv utan dig. Det hade varit helt ofattbart. Vi har gjort  så himla mycket tillsammans, vi delar så otroligt många minnen som jag aldrig någonsin kommer kunna glömma. Aldrig ska vi släppa taget om varandra. För utan dig skulle jag aldrig varit den samma. Jag är så tacksam.
Jag vet inte vad jag ska skriva, det enda jag kan säga är
Jag älskar dig. Tack för att du finns, min bästa vän! 
 
/ Ellen


Kommentarer
Postat av: johanna hübinette

ååh vad fint skrivit gumman! allt du skriver stämmer exakt. har sån jävla tur att jag har dig som vän, man kan inte ha en bättre. du är helt enkelt bäst, vi ska aldrig skiljas åt. och vi får inte glömma vår resa som väntar oss vintern 2011/2012. vi bara måste göra det!<3 jag kan inte förklara vad du betyder för mig för det är något speciellt, du är som sagt min andra halva, mitt liv skulle varit helt annorlunda om du inte fanns. jag älskar dig!<3

2009-01-01 @ 11:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0