Filmtips

Har inget och göra och jag sitter just och tittar på en film som går på tv.
Kom och tänka på att jag kunde skriva lite filmer som jag tycker är värda att se (några klassiker.) Alltid mysigt att kolla på film såhär på lovet när man har som tråkigast!

Några bra filmer är;

- The holiday
- Djävulen bär Prada
- What happens in Vegas
- P.s. I love you
- Because I said so
- 27 dresses
- The perfect man
- I hennes skor
- Jersey girl
- Legally blonde
- White chicks
- She´s the man
- Mamma mia (som jag måste erkänna jag inte alls tyckte var bra! Men andra verkar ju tycka det :-)

Ja, listan kan göras lång :)

Kan väl kalla dom för lite typiska "tjejfilmer", mest romantiska komedier dom flesta.

/ Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0