i miss old times

Tjena
Idag har det varit en riktig slapp-dag, kollat på två filmer. Den ena själv och den andra med Jojje.
Jag såg filmen "The heartbreak kid" först och sen kom Johanna och vi tittade på den nya skräckfilmen "Barnhemmet." Den var i alla fall mycket bra tyckte jag. :-) Inte så läskig precis men en bra story. Haha, fast, finns det överhudvudtaget någon skräckfilm här i världen som kan få mig rädd? Nä, skulle inte tro det. Hihi, i will never be afraid.  ;-)
Och min morgon började jag med att käka lasagne till frukost, ja, ni hörde rätt. LASAGNE (!!!) till FRUKOST. I must be sick. And maybe. Men har man så ont i tänderna så man inte kan käka ens en smörgås då får man äta lasange. Japp, jag tog gårdagens lasange som jag älskar. Mums.

Ajja, nu ska jag bara chilla vidare och köra min dagliga "hemma-träning."

Ha det.


Det är såhär det ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0