Ingen kan ljuga så som jag kan

Usch, idag är jag inte på bra humör alls känner jag! Känner mig allmänt arg och irriterad, utan anledning också. Haha, i don´t know why. Men torsdagar är bara så jobbiga. Fast det är ju fredag imorgon och det glädjer ju en lite såklart! :-) Alla älskar  vi fredagar! Finns inget bättre än när man kan känna hur nära helgen är och sitta och tänka på allt roligt man ska hitta på eller bara ta det lugnt, i like that. Men annars händer det faktiskt inte så mycket. Var ju hos tandregleringen igår, (iiiiiigen!) och fick tandställningen där nere. Det gör ont, men fan inte så jävla ont som alla säger. Så farligt är det inte era töntar ;-) Ha-ha. Som jag och Jojje nämnde idag i skolan "om man tycker att en liten tandställning gör ont, då vet man fan inte vad äkta smärta är!" (Ursäkta att jag svär!) I won´t complain! Livet rullar på som vanligt :-)

Nu ska jag vila sen ska jag äta en god middag, (det var jag som fick önska middag idag, det blev hemmalagade hamburgare, haha. Påhittit!)

Pussar


THAT´S SO TYPICAL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0