Kallt kallt kallt

Igår var jag och Johanna på bio, vi såg filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen." Den var riktigt kul faktiskt. Bättre än förväntat.
Idag ställde jag klockan sen tog jag och Johanna bussen vid 11 in till Baltiska Hallen. Där såg vi på hur många matcher som helst. Massa finaler. Ska jag vara ärlig så såg jag nog bara 3 st mål av hur många som helst! Vad är det med mig och fotbollsmatcher!? Jag missar ALLTID målen. Kan kanske bero på att jag sitter och glor på allt som händer runt omkring. Nyfiken som man är ;-) Men men. Sen vandrade vi en lång bit på hemvägen för att komma till den rätta busshållplatsen, så typiskt, kallt som satan var det också! Det blir ju bara kallare och kallare för varje dag som går, vad är det som håller på att hända? ;-)

Well, ikväll kaaanske det blir att sova över hos Liliedahl med Johanna eller något sådant. Vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag göra annat, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0