Old times

Satt och rotade bland lite bilder och hittade dessa söta (?) bilder på mig och Olle från när vi var små. Herregud, jag saknar den tiden. Man blir alltid lite ledsen och rörd när man kollar på gamla bilder från när man var liten. Tiden bara springer iväg..


Haha, denna bilden är för söt! Jag är värsta fettot och vi ser överglada ut.

  
Aw, Olle & jag          Haha, så fula :-)            På trappan i det gamla huset
              
Denna bilden skrattar jag alltid så mycket åt. Jag ser helt glad ut för jag får köra båten och lilla Olle som sitter där bak och försöker titta fram men någons arm är ivägen (pappas skulle jag tro), han blir helt klämd. Hahaha.

  
Och idag är vi såhär snygga. ;-)

Min bror betyder väldigt väldigt mycket, såklart. Men att få ha en storebror är något som jag alltid uppskattat väldigt mycket. Att få ha en bror som man kan se upp till, någon som är äldre än en själv. Jag har alltid sett upp till min bror och kommer alltid att göra det, för det finns ingen i hela världen som är bättre än du. När vi väl är tillsammans är vi som bästa vänner, vi kan ha otroligt kul och vi har exakt samma humor, vi skrattar åt allt och hittar på sjuka saker. Du är min storebror men även en bästa vän. Det går inte att förklara med ord hur mycket du betyder för mig.
Jag är så glad att jag har dig! 

/ Ellen
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0