Plugga

Det är så himla skönt, vi har faktiskt inte så mycket läxor nu föritden. Det känns ändå bra. Fast just nu sitter jag och skriver en hel uppsatts om Alfred Nobel- Dynamiten, som jag sedan ska lämna in till vår No-lärare, Jeff. Det är mycket som ska skrivas kan jag ju säga. Men jag har redan redovisat en liten del av Alfred Nobel en gång på svenskan i slutet av 8;an så jag har lite fakta sparad kvar på datorn, great!
Sen har även jag och Johanna skrivit en liten uppsatts/redovisning till syslöjden som ska redovisas nästa onsdag, handlar om Linnetyg, haha! Intresssszzzzzzzzzant. *NOOOT!!!!!!*  But, that´s life :-)
Skolan idag var även helt ok. Har inte hänt så mycket idag.

Puss å hej


Såhär ser det ut idag när jag pluggar. Men vad är det vi ser? ;-) Kan det
möjligtvis vara en Mars och ett glas saft? Jajemen, så är det. Men visst måste
man ha något att äta på när man sitter och pluggar så länge. Det tycker jag!
Men det är (fan) inte bra att sitta framför datorn när man pluggar, för antingen
så blir man distraherad av allt "plingande" som låter när alla människor
loggar in på msn. Okej, det finns lösning till det, STÄNG AV LJUDET ELLER
LOGGA UT! Men nej, det tänker jag inte göra, hihi.
Ajja, jag har i alla fall en stooor tendens att fastna framför allt annat när jag sitter
vid datorn och letar fakta, då gör jag allt, uuuuutom att leta FAKTA.
Blöööööööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0