Promenad


Lyckades inte fånga några raketer vid tolvslaget, detta var nog den enda
"bra" bild jag fick, haha. Den får duga!




Kom precis hem från en lång vinterpromenad med mamma och pappa. Så underbart skönt att vara ute och gå i skogen en sånhär kall vinterdag. Massa frost på träden som nästan ser ut som snö, det är bra tycker jag. ;-) Fast, det skulle ju varit bättre om det va "riktig" snö istället. Hoppas det kommer snart!
Nu hade jag bara tänkt att lägga mig i sängen och kolla på en bra film. Jag orkar inte göra någonting idag, men ikväll ska vi till farmor på middag.

Vill bara tillägga att nyårsafton blev en mycket lyckad kväll, vi hade jättetrevligt!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0