Shopping

Denna helgen har minsann gått snabbt.
Har inte så mycket att skriva men ändå. Idag har jag varit på Burlöv center med mamma och handlat lite nödvändiga saker. Det var mycket trevligt. Sen var jag och Johanna ute och gick i kylan, fy tusan så kallt. Blåste gjorde det också. Sen käka jag en god middag med familjen och nu sitter man här och ruttnar framför datorn, som vanligt. Och sitter även och deppar för att det är skola imorgon, usch och fy! Varför finns det söndagar!? Man blir bara deprimerad varje söndag. Haha :-)
Ska bada nu! Wiho, jag är badkungen :D

Kram kram


Kommentarer
Postat av: hrm

Guud vilket tråkigt liiv du har!! Varför blogga?

2009-01-12 @ 20:02:25
Postat av: ELLEN

Detsamma lille du :D

Härligt liv att sitta och kommentera negativa kommenterer på andras bloggar, anonymt också.

Bloggar för att avundsjuka människor som du ska ha något att reta sig på. Snälla, patetisk e du tjejen!

2009-01-12 @ 21:33:38
URL: http://unbeso.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0