Skridskor

Wiho,

Idag har jag åkt skridskor, riktigt härligt. Först var vi ute på havet men det var riktigt kallt och det blåste jättemycket. Därför stannade vi inte där sålänge vi drog istället till "Lilla kalkan." Isen var ganska ojämn där men helt okej. Blev jättekall så vi var tvungna att gå hem. Sen kollade jag och Johanna film och åt en massa gott, höhö.
Imorgon är det skola som gäller, är väldigt förvånad, jag känner ingen ångest inför det. Haha. Med rätt inställning så klarar jag allt! Så denna terminen ska jag kämpa, riktigt kämpa. Vill jag något så kan jag göra det till verklighet, bara jag kämpar. Man måste kämpa för att nå dit man vill, inget här i livet är gratis. Så är det bara.

Nu ska jag njuta av denna kväll och snart ta mig ett varmt bad och läsa min nya tidning.
För imorgon blir det tandläkaren, dra ut 2 st tänder och ytterligare 2 st nästa vecka. Äsch säger jag bara, fan inget att oroa sig för ;-)

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0