Tandläkaren

Första skoldagen efter jullovet idag. Helt okej. Skönt med fredag imorgon i alla fall. Efter skolan stack jag till tandläkaren för att dra ut 2 tänder. Alla jag pratat med har sagt "bedövningssprutan gör jätteont!" *Hoossst?!* Det kändes ju absolut ingenting! Blev lite förvånad eftersom alla jag snackat med har sagt att det gör jätteont eller att det känns litegrann. Men jag lovar, på mig kändes det ingenting. Jag märkte inte ens att han hade tagit sprutan, och det var till och med efter den första. Tog sammanlagt 4 st sprutor. Sen drog dom ut en tand där uppe och en där nere och det kändes såklart ingenting det heller. Skulle kunna dra ut en tand varje dag om det vore så :-D Faktiskt chill.
Fast nu har bedövningen precis börjat släppa och jag börjar känna att det värker lite men det är inte så farligt.
Ska bada nu och sen glo på tv.

Puss
(Varför går det inte att lägga in bilder!? Får ju damp :-) He-he)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0