Tandställningen är kommen!

Jag låter rubriken tala, haha!

Vaknade jättetidigt idag! Tog bussen in till tandregleringen och var där klockan 7;50. Det var en riktig vintermorgon kan jag ju bara säga, kallt som attan, mörkt som mitt i natten och slaskig snö som låg täckt på gatorna så jag höll på att snubbla och slå ihjäl mig ett X-antal ggr påväg till tandregleringen. :'( Väl framme så fick jag då tandställningen insatt. Så nu ska den följa med mig i ca 2 år framåt. Ja, så kan det va. Får tänka att det kommer bli mycket fint sedan (hoppas jag!) Haha ;-) Ett litet plus i kanten är ju att det är en s.k. "osynlig" tandställning. Alltså genomskinliga eller tandfärgade plattor istället för i stål, eller vad det nu brukar vara. Så det är jag ju glad för, för nu syns det absolut inte lika mycket.
Sen tog jag bussen hem och hade endast en lektion kvar i skolan när jag var tillbaka. Så det var chill.
Sen har jag och Johanna varit och fikat, gött gött.


En sån här är det.
Och i slutet kommer mina tänder att vara
exakt lika fina som på denna bilden,
om inte finare, hihi ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0