Tandutdragning

Morsning korsning :-D He-he!

Efter en fy tusans tråkig skoldag körde mamma mig till tandläkaren. Där var det samma visa som förra veckan, dra ut 2 tänder. 5 sprutor sammanlagt. En i gummen, 3 där nere och tillslut en där uppe. Hur kan det vara så stor skillnad egentligen? Båda gångerna har jag bara behövt endast en spruta där upp men 3 st där nere! Fast i och för sig denna gången var inte lika bra som den förra. För jag tror inte riktigt att det räckte med endast en spruta där uppe idag. För det kändes när tandläkaren drog ut tanden där, och inte lite. Men det gick. Sen hade jag riktigt ont efter. Den där nere var inte lika jobbig och kändes inte alls när dem drog ut. Men nu efteråt har jag blödit (säger man blödit? :-S) jättemycket i munnen.
Fast nu äntligen, börjar det kännas bättre, bedövningen har släppt och jag kunde till och med äta utan att det gjorde de minsta ont, jag är glad! :-D
Nä, nog tjatat om mina förbaskade tänder, hahaha!

Friday tomorrow, it can´t be better! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0