Tjenixen

Sitter och chillar Timbuktu för tillfälligt! I LÖÖÖÖÖV TIMBUKTU, hahah! Annars gör jag inte så mycket.
Torsdag idag, värsta skoldagen egentligen. Lång och hemska ämnen. Men idag har det gått riktigt snabbt och bara rullat på. Allmänt glad dag :-D
Jag har till och med gjort en liten "kom ihåg lapp" som jag döpt till; "Things to DO (!)" På den lappen lyder några punkter som kan få upp min motion en aning och även bygga lite muskler. Måste verkligen röra på mig innan det är för sent! En av punkterna är ialla fall att jag måste ut och springa minst 2 ggr i veckan! Och jävlar i det om jag inte följer detta, jag kommer döda mig själv. Haha ;-) 
Annars har jag inte så mycket att säga, puss puss!



like a shade in the dark do you light up the room,
no matter what´s going on around me, i´m only in to you.
your lips never moved but i swear i heard you speek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0