Tjofräs

Kom hem från skolan för ett tag sen. Har haft riktigt ont i munnen hela dagen. Jag fattar inte, hur länge ska jag gå runt och ha ont!? Snart en vecka sedan jag drog ut tänderna och nu på torsdag är det två till som gäller. Fattar inte hur det ska gå, för om jag har såhär ont nästa vecka, på båda sidorna, då vet jag inte ens om jag kommer kunna äta. Just nu är det bara så att jag får tugga på en sida av munnen. Riktigt jobbigt. Men det är bara  för mig att gilla läget, vad ska man göra. Börjar fundera på om det kanske ha blivit en inflamation i "hålet" där nere, där tanden satt tidigare. Men jag vet inte, får se om tandläkaren ser något på torsdag då det är dags igen.
Skolan idag var seg, trött och hängig känner jag mig. Jag har ingen motivation alls. Skolan är bara helvetet just nu. Inget är kul och allt är bara så utjatat. Låt denna terminen gå snabbt så man någon gång kan få lämna denna skola!
Annars finns det väl inget att klaga på ;-) Haha.

Ikväll blir det ytterligare ett öppet hus med pappa. Igår var vi på Kunskapsgymnasiet i Värsta hamnen, jättefin och fräsch skola. Idag blir det Mikael Elias.


Puss hej


                                                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0